ranosh2007
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عنوان مستفز

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rona
Admin
Admin
rona

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تمام
الاعلام : عنوان مستفز Female32

عنوان مستفز Empty
مُساهمةموضوع: عنوان مستفز   عنوان مستفز Icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 9:40 am

خيانة مشروعة

اة خيانة مشروعة

مش دة اسم فيلم عربى؟

فعلا هو اسم فيلم وعنوان مستفز بصراحة لان احداث الفيلم بردة مش راكبة مع العنوان بس انا مش جاية اناقش الفيلم معاكوا انا جاية اسالكوا هى الخيانة ممكن تكون مشروعة؟

طيب امتة بقة تكون كدة ؟

هو فى خيانة مشروعة وخيانة مش مشروعة واللى اعرفة ان الخيانة خيانة مهما كانت مبرراتها طبعا باستثناء التجسس على دولة معادية مثلا ما علينا ملناش دعوة بالسياسة
بس جايز اكون انا غلطانة ولا مش واخدة بالى من التغير اللى بيحصل ياريت بقة تفهمونى معنى الكلمة دية اية

والمفروض ان افلامنا العربية معظمها بيجسد قضايا واقعية وبتحصل فى مجتمعنا فهل عنوان الفيلم دة واقعى فعلا وان الخيانة ممكن يجى عليها يوم وتبقة مشروعة طب امتة وازاى اتمنى الجواب على السؤال لان بجد العنوان استفزنى وعايزة افهم يمكن انا اللى مش واخدة بالى
https://crazygirl.ahlamontada.com
mahetab
عضو ملهوش حل
عضو ملهوش حل
mahetab

انثى
العمل/الترفيه : القراءة
المزاج : عالى المزاج
الاعلام : عنوان مستفز Female32

عنوان مستفز Empty
مُساهمةموضوع: رد: عنوان مستفز   عنوان مستفز Icon_minitimeالخميس يونيو 05, 2008 6:43 am

اه يا رونا انتى مش واخدة بالك ايه يا رنا خالى بالك ما تخليش الجيران يبصوا علينا دى ايه الناس الغريبة دى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عنوان مستفز
صفحة 1 من اصل 1